Müşteri Memnuniyeti

 

Matilla Ayakkabı ailesi olarak bizler ancak ve ancak yüksek müşteri memnuniyeti sağlayarak ticari başarının yakalanabileceğini ve bu nedenle piyasada rakiplerimizle rekabette fark yaratabileceğimiz en önemli unsurun koşulsuz müşteri memnuniyeti olduğun farkındayız.

 

Bu amaçla;

 

Müşterilerimizin kendilerini değerli hissetmek istediğini bilir, ihtiyaç ve beklentilerini anlamak için çaba gösteririz.

 

Geri bildirimleriniz firmamız tarafından hassasiyetle incelenerek soru, talep ve şikayetleriniz ile ilgili çözümler üretilmektedir.

 

Siz müşterilerimizi her zaman dinlemeye hazır olarak sorunlarınızla ilgilenir ve çözüm için gereken desteği sunarız.

 

Sizlere yerine getirebileceğimiz sözler verir, dürüst ve açık bir iletişim kurarız.

 

Müşteri bilgilerinin gizliliği ilkesine sadık kalarak hizmet sunarız.

 

Sadece ürünlerimizin satışı sırasında değil, satış sonrasında da memnuniyet sağlamak adına ürün ve hizmetlerimizin arkasında durur, sizlere kaliteli hizmet sunmaya devam ederiz.

 

İnternet sitemiz üzerinden satın aldığınız bir üründen memnun kalmadığınız takdirde, kullanılmamış durumdaki ürününüzü size teslim edildiği tarihten itibaren 14 gün içinde bize iade edebilir veya değişim talebinde bulunabilirsiniz.

 

Üretimden kaynaklandığını düşündüğünüz bir hata nedeniyle, ürününüzle ilgili bir memnuniyetsizlik yaşamanız durumunda, ürüne ait fatura üzerinde bulunan sipariş numarası ile birlikte [email protected] adresimize yazabilir, www.matilla.com.tr den iletişim formunu doldurabilir veya 0850 333 0 999 nolu telefondan bize ulaşabilir siniz.

 

Ürün inceleme ve tamir talepleriniz ile ilgili tüm şubelerimiz üzerinden başvuruda bulunabilir, destek talepleriniz ile ilgili bildirilen iletişim kanallarından bize ulaşabilirsiniz.